زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل مرد ۴۵ ساله به علت اختلاف مالی در مرند

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتلان مرد ۴۵ ساله با اقدام بموقع ماموران انتظامی شهرستان مرند در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
21 آبان 1402
شناسه : 100362
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100362
201+
بالا
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتلان مرد ۴۵ ساله با اقدام بموقع ماموران انتظامی شهرستان مرند در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتلان مرد ۴۵ ساله با اقدام بموقع ماموران انتظامی شهرستان مرند در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

علی محمدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستا‌های مرند به علت اختلاف مالی، ماموران انتظامی بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران، مشخص شد؛ دو نفر از اهالی روستا با دو نفر دیگر به علت اختلاف مالی با یکدیگر درگیر و براثر اصابت چاقو یکی از طرفین دعوا که مرد۴۵ ساله بوده بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت و فرد دیگر نیز به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ضاربان از محل حادثه متواری شده بودند که با تیزهوشی و اقدام بموقع ماموران انتظامی شهرستان مرند دستگیر و پس از تشکیل پرونده قتل، به مقام قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر