زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف حشیش از کوله پشتی فرد مشکوک در خراسان‌جنوبی

ماموران انتظامی شهرستان های نهبندان خوسف بیش از 88 کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان در خراسان‌جنوبی کشف و 4 نفر را دستگیر کردند.
20 آبان 1402
شناسه : 100334
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100334
166+
بالا
ماموران انتظامی شهرستان های نهبندان خوسف بیش از 88 کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان در خراسان‌جنوبی کشف و 4 نفر را دستگیر کردند.

حادثه 24 - ماموران انتظامی شهرستان های نهبندان خوسف بیش از 88 کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان در خراسان‌جنوبی کشف و 4 نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ سید حسین حسینی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان اخباری  مبنی بر این که قاچاقچیان مواد مخدر قصد جا به جایی مواد مخدر در محورهای فرعی این شهرستان دارند را دریافت  که موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان نهبندان به ۲ نفر عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: عابران پیاده با مشاهده مأموران با رها کردن کوله پشتی  و با استفاده از تاریکی شب متواری گردیدندکه مأموران در یک عملیات ضربتی، ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی تکمیلی از کوله پشتی  آنها ،مقدار ۳۲ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ موضوع را اطلاع دهند.

حمل ۵۵ کیلو حشیش با پیکان وانت 

سرهنگ سید مرتضی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان خوسف با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل محورهای های مواصلاتی شهرستان خوسف به یک خودروی پیکان وانت که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از پیکان وانت، ۵۵ کیلو و۶۰۰گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر