زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازگشت مردان شرور به صحنه شرارت در بلوار اندرزگو

صحنه نزاع و درگیری در بلوار اندرزگو با حضور متهمان پرونده بازسازی شد.
14 آبان 1402
شناسه : 100204
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100204
143+
بالا
صحنه نزاع و درگیری در بلوار اندرزگو با حضور متهمان پرونده بازسازی شد.

حادثه 24 - صحنه نزاع و درگیری در بلوار اندرزگو با حضور متهمان پرونده بازسازی شد.

چندی قبل، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد، چند مرد جوان در بلوار اندرزگو با قمه و چوب با یکدیگر درگیر شدند و با ایجاد رعب و وحشت برای مردم مزاحمت ایجاد کردند.

 همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس امنیت وارد عمل شوند و با تحقیقات میدانی هویت متهمان را شناسایی و آنها  را در عملیات‌های غافلگیرانه در نقاط محتلف تهران دستگیر کنند.

صبح امروز یکشنبه چهاردهم آبان‌ ماه، متهمان به خیابان اندرزگو به همراه عوامل پلیس پیشگیری و امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منتقل شدند و ضمن ابراز پشیمانی صحنه شرارت را بازسازی کردند؛ این 4 مرد جوان در پایان صحنه بازسازی از اهالی محله برای ایجاد نا امنی عذرخواهی کردند.

سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، در گفت‌وگو به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی، حاوی شرارت و قمه‌کشی، 4 جوان شرور در خیابان "اندرزگو" تهران بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بررسی ها اولیه حکایت از آن داشت، شرارت منتشر شده در شب جمعه مورخ 12 آبان ماه1402 رخ داده است و  این افراد با قمه و شمشیر در حالی که در وضعیت عادی نبودند به یکی از خودروها در خیابان اندرزگو حمله کرده و با قمه‌کشی باعث ایجاد رعب و وحشت برای سرنشینان خودرو و همچنین شهروندان شده بودند.

راستی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش از این خیلی از رسانه‌ها و عموم مردم با درج پویش‌های متعددی برخورد پلیس با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات و نوامیس را از مسئولان خواستار بودند، بلافاصله رسیدگی به این موضوع و دستگیری عاملان آن در دستور کار قرار گرفت که با اقدام به‌موقع پلیس تمامی عاملان این اقدام شرورانه در عملیات های مختلف در مخفیگاهاشن دستگیر و  به مقر پلیس انتقال یافتند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد از مردم خواست، گزارش های امنیتی و انظامی خود را از طریق سامانه پلیسی110 در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر