زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین آمار قربانیان آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود: 32 فوتی و 16 مصدوم + عکس

تازه ترین آمار منتشر شده درباره آتش سوزی مرگبار در کمپ ترک اعتیاد لنگرود از جان باختن 32 نفر در میان شعله های آتش و مصدومیت 16 نفر حکایت دارد.
12 آبان 1402
شناسه : 100156
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100156
159+
بالا
تازه ترین آمار منتشر شده درباره آتش سوزی مرگبار در کمپ ترک اعتیاد لنگرود از جان باختن 32 نفر در میان شعله های آتش و مصدومیت 16 نفر حکایت دارد.

حادثه 24 -  تازه ترین آمار منتشر شده درباره آتش سوزی مرگبار در کمپ ترک اعتیاد لنگرود از جان باختن 32 نفر در میان شعله های آتش و مصدومیت 16 نفر حکایت دارد.

استاندار گیلان به همراه معاونان خود در محل حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود حضور یافت. بر اساس آخرین آمار که توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اعلام شده است این حادثه تاکنون ۳۲ فوتی و ۱۶ مصدودم داشته که ۴ نفر از مصدودمان در وضعیت اینتوبه و مابقی در شرایط بهتری هستند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل بحران استان و فرماندار لنگرود و مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری و... در محل حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود حضور یافتند.

محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در حاشیه بازدید از حادثه مذکور، اظهار کرد: این حادثه تاکنون ۳۲ فوتی و ۱۶ مصدوم داشته است که از این تعداد ۴ مصدوم در وضعیت اینتوبه و مابقی در شرایط بهتر هستند.

وی با اشاره به وقوع حادثه در ساعت ۵ بامداد امروز، ۱۲ آبان ماه، اضافه کرد: این کمپ در جاده کومله واقع شده است و محل ترک اعتیاد معتادان بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه حدود ۴۰ نفر در این کمپ نگهداری می شدند، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر