زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عامل سرقت 25 میلیاردی ‌از نیشابوری‌ها در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت ۲۵ میلیارد ‌طلا و وجوه نقد از خانه شهروندان خبر داد.
07 آبان 1402
شناسه : 100072
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100072
150+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت ۲۵ میلیارد ‌طلا و وجوه نقد از خانه شهروندان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت ۲۵ میلیارد ‌طلا و وجوه نقد از خانه شهروندان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی در نیشابور اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا و وجوه نقد از خانه آنها در نقاط مختلف شهر، نیشابور پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد سارق یا سارقان احتمالی با اطمینان کامل از خالی بودن خانه‌های مورد نظر طلا و وجوه نقد را سرقت و از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات میدانی خود 3 متهم غیربومی که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید پلاک سرقتی علاوه بر نیشابور با حرکت در مسیر شهرستان‌های مختلف نیز مرتکب سرقت شده بودند را شناسایی و یکی از آنها را با اخذ نیابت قضائی در استان لرستان دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی نیشابور منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 9 فقره سرقت طلا و وجوه نقد از خانه شهروندان در نیشابور و دیگر شهرستان های استان خراسان رضوی به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف که تحقیقات و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر همدستان متهم ادامه دارد.

احمدی، با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم به جهت تحت تعقیب بودن از سوی پلیس آگاهی دیگر شهرستان ها خطاب به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در خانه پرهیز کنید. حفاظ فیزیکی خانه را تقویت و با نصب دوربین‌های مدار بسته سیستم حفاظتی آن را تقویت کنید. در مواقعی که به مسافرت می‌روید از همسایگان یا اقوام مورد اطمینان خود بخواهید که از خانه شما مراقبت کنند، نسبت به تردد خودرو با پلاک غریبه و مخدوش در محل زندگی خود حساس بوده و موارد را به پلیس 110 گزارش دهند.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر