زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل نوجوان 17 ساله به دست دوست 16 ساله اش به خاطر 300 هزار تومان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل ۱۶ ساله ای خبر داد که پس از ارتکاب قتل دوست ۱۷ ساله خود در کرمانشاه، به تهران گریخته بود.
07 آبان 1402
شناسه : 100070
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100070
352+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل ۱۶ ساله ای خبر داد که پس از ارتکاب قتل دوست ۱۷ ساله خود در کرمانشاه، به تهران گریخته بود.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل ۱۶ ساله ای خبر داد که پس از ارتکاب قتل دوست ۱۷ ساله خود در کرمانشاه، به تهران گریخته بود.

سرهنگ علی کرمی در این خصوص اظهار کرد: پس از قتل نوجوان ۱۷ ساله ای در شهر کرمانشاه توسط دوست ۱۶ ساله‌اش، رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهر تهران شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همکاران خود در مرکز کشور، طی عملیاتی غافلگیرانه این فرد را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی افزود: متهم دستگیر شده با وجود انکارهای اولیه در نهایت به قتل دوستش اعتراف و عنوان کرد به خاطر طلب سه میلیون ریالی که از مقتول داشته و او حاضر به پس دادنش نبوده، دچار اختلاف شده اند.

وی یادآوری کرد: طبق اظهارات متهم به قتل، کری خوانی او و مقتول در فضای مجازی در نهایت منجر به قرار برای ملاقات حضوری جهت نزاع می شود که در این درگیری فرد قاتل یک ضربه به کنار گردن مقتول می زند و همین ضربه باعث فوت وی می شود.

 کرمی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر