زمان مطالعه: 1 دقیقه

هروئین فروش جنوب تهران توسط همسایه ها به دام افتاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰ کیلوگرم مخدر هروئین از خانه یک سوداگر مرگ در جنوب‌غرب تهران خبرداد.
03 آبان 1402
شناسه : 100011
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100011
239+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰ کیلوگرم مخدر هروئین از خانه یک سوداگر مرگ در جنوب‌غرب تهران خبرداد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰ کیلوگرم مخدر هروئین از خانه یک سوداگر مرگ در جنوب‌غرب تهران خبرداد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌درپی اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان ساکن جنوب غرب تهران درخصوص فعالیت مشکوک و ایجاد مزاحمت از سوی یکی از ساکنان این منطقه و فعالیت این فرد در امر فروش و قاچاق مواد مخدر، رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

 وی با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری این فرد، گفت: ماموران پس انجام رصد نامحسوس و شناسایی متهم  نتایج تحقیقات خود را به مقام قضایی ارائه داد و پس از اخذ مجوز در عملیاتی به محل سکونت متهم رفته و او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد:‌ همچنین از محل دستگیری این فرد نیز بازرسی شد که در جریان آن ۱۰ کیلوگرم مخدر هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی و برای توزیع در میان مصرف‌کنندگان آماده شده بود، کشف و ضبط شد.

باباپور با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، اظهارکرد:‌این فرد در جریان بازجویی‌های انتظامی به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای او پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه موادمخدر کشف شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکیملی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر