زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودکشی زن ۶۸ساله با سقوط از طبقه نهم هتل معروف

زن ۶۸ساله که از بیماری روحی رنج می‌برد با ورود به هتلی در شمال تهران به تراس طبقه نهم که اجاره کرده بود، رفت و با سقوط از آنجا به زندگی‌اش پایان داد.
03 آبان 1402
شناسه : 100004
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100004
202+
بالا
زن ۶۸ساله که از بیماری روحی رنج می‌برد با ورود به هتلی در شمال تهران به تراس طبقه نهم که اجاره کرده بود، رفت و با سقوط از آنجا به زندگی‌اش پایان داد.

حادثه 24 - زن ۶۸ساله که از بیماری روحی رنج می‌برد با ورود به هتلی در شمال تهران به تراس طبقه نهم که اجاره کرده بود، رفت و با سقوط از آنجا به زندگی‌اش پایان داد.

ظهر دوشنبه یکم آبان امسال یکی از ماموران کلانتری ونک در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک زنی ۶۸ساله در هتلی حوالی میدان ونک تهران اطلاع داد. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به این هتل ۱۶طبقه اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد او از تراس یکی از اتاق‌های طبقه نهم سقوط کرده است. ماموران به تحقیق از مسئولان هتل پرداختند و معلوم شد این زن ساعاتی قبل به‌عنوان مشتری وارد هتل‌شده و یکی از اتاق‌های طبقه نهم را برای یک شبانه‌روز اجاره کرده است اما ساعاتی بعد صدای سقوط از بلندی را همه شنیدند‌. ماموران به اتاقی که او اجاره کرده بود، رفتند و مشاهده کردند که ساک و وسایلش دست نخورده مانده است. همچنین از روی مدارکی که او به هتل داده بود هویتش شناسایی و در ادامه تحقیقات خانواده‌اش را یافتند و معلوم شد او دارای مشکلات روحی بوده و افسردگی داشته، یک هفته قبل هم می‌خواسته خود را به پایین پرت کند که خانواده‌اش به موقع نجاتش دادند. دراین چند ساعت هم دنبال وی بودند تا این‌که از طریق تماس پلیس متوجه مرگ او شدند. با جمع‌بندی این اطلاعات بود که معلوم شد کسی در مرگ این زن نقشی نداشته و او به‌دلیل بیماری روحی‌اش از طبقه نهم هتل خود را به پایین انداخته و به زندگی‌اش پایان داده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر